top of page
  • תמונת הסופר/תרפואת הרמב"ם שירלי יוסף

איך להקל על שיעול נזלת וכאב גרון באמצעות תרופות סבתא?

עודכן: 14 בספט׳ 2023


לעולם תרופות הסבתא התחברתי בזכות אמא שלי, אני מודה על הזכות להעביר את הידע בהרצאות וכמובן בטלוויזיה 💃 סבא של אימי היה הרופא של הכפר באירן ואמי בילדותה זכתה ללמוד מסבא שלה על צמחי המרפא ותרופות הסבתא שהיו זמינים להם. בגיל 16 אימי כבר עברה לעיר הגדולה כדי להגיע לבית ספר לאחיות ולממש את הייעוד שלה.

בילדותי "זכיתי" לקבל מכל העולמות, מצד אחד תרופות סבתא וצמחים (שזו לגמרי הייתה מתנה עבורי) ומהצד השני המון תרופות קונבנציונליות, חיסונים בבית, בדיקות דם במיטה ועוד... אימי כאחות בקופ"ח נתנה לנו את כל האופציות שהיו מוכרות לה כרפואה מונעת. היום אני מבינה שהרבה מ"הרפואה המונעת" מהעולם הקובנציונלי עשה לי נזק, ואולי גם בזכותם אני כאן היום מלמדת אנשים את הדרך הטבעית של רפואת הרמב"ם.


4 תרופות סבתא מעולות לשיעול, נזלת וגם לכאב גרון

1. בצל ודבש - חותכים בצל עוטפים אותו בדבש, הבצל מגיר את הנוזלים שלו לדבש ממתינים חצי שעה ולוקחים כפית מהנוזל כל שעתיים. *הערה- אסור לתינוקות מתחת לגיל שנה.

2. טימין טרי בכוס מים רותחים (אפשר לרכוש בסופר ליד הנענע ושאר הירוקים שאני קוראת להן חומרי הניקוי של הגוף שלנו 😘). שותים פשוט כמו תה. לא כל דבר בריא צריך להיות יקר או מסובך...

3. אגסים וקינמון - לשיעול נזלת וחימום הגוף פשוט מבשלים במים כרבע שעה 2 אגסים חתוכים עם 2 כוסות מים וכפית קינמון. שותים את הנוזל ואוכלים את האגסים. ניתן לשמור במקרר בצנצנת ולשתות כל כמה שעות חצי כוס.

4. כפית סודה לשתייה בכוס מים רותחים, ממתינים קצת שיתקרר ומגרגרים. מסייע לכאבי גרון

ואם כל אלה עדיין לא עוזרים לכם, יש את הסימפונוס 2000 והסימפונוס 5000 פורמולות צמחי המרפא האהובות עליי שאני קוראת להם "ערכת הזהב לחורף". הצילו אותנו מהרבה מאוד ימי מחלה. לפרטים לחצו על הקישור https://www.shirlateva.com/winterstore


היית רוצה לעבור לאורח חיים בריא ולא יודעת איך? מזמינה אותך להצטרף לאחת מסדנאות הבריאות הקרובות (במפגשים פרונטליים או בזום).


בסדנה בת 6 מפגשים לומדים: 🌿ליישם אורח חיים בריא יותר 🌿שילובי מזונות וספיגת המזון 🌿ירידה בריאה במשקל 🌿כוחות הנפש 🌿חיזוק המערכת החיסונית 🌿שיפור הזכרון ובריאות המוח ועוד...

לפרטים כתבו לי


יום בריא ושמח ☔️


1,908 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page