top of page
  • תמונת הסופר/תרפואת הרמב"ם שירלי יוסף

בית המרקחת של בורא עולם מעניק לנו את מאכלי ראש השנה

עודכן: 24 באוק׳ 2022



החגים והשנה החדשה בפתח זה הזמן עבור כולנו להתחיל שנה חדשה בריאה יותר ומאושרת יותר

לכן בחרתי להציג לכם את היתרונות שיש למאכלי ראש השנה המדהימים ועדיף שתאכלו אותם על חשבון מאכלים אחרים כמו פחמימות, שומנים לא טבעיים, סוכרים ועוד... תמר – מכיל ויטמינים ומינרלים רבים ונוגדי חמצון מחקרים רבים מצאו כי הוא מסייע למערכת העצבים והשרירים בריאות הלב, כלי הדם. מלא סיבים תזונתיים ובכך מסייע למערכת העיכול שלנו במחקר שנעשה בטכניון נמצא כי תמרים נסוג מג'הול וחלאווי מפחיתים את הסיכון לטרשת עורקים, אלצהיימר וסרטן. טיפ ממני איך לשלב תמרים בתזונה היומית:

תמר עם אגוז מלך או פקאן (טבעי כמובן)

שוקולד מריר 100% מוצקי קקאו בתוך תמר כדורי שוקולד טבעיים המכילים תמרים במקום ממתיק אחר למתכון מעולה לחצו כאן

דבש – כבר ידוע שלדבש יש עשרות יתרונות ביניהם חיזוק המערכת החיסונית, אנטי דלקתי, אנטי בקטריאלי ועוד... החלק החשוב ביותר הוא הדבש שאנחנו בוחרים לרכוש – תחפשו דבש שלא עבר חימום ובכך לא איבד את הערכים התזונתיים שלו, הוא כהה וסמיך יותר.

טיפ ממני אני נוהגת לפתוח את הבוקר שלי עם מים פושרים עם לימון דבש

רימון הוא מזון על בעיניי – מכיל כל כך הרבה ויטמינים מינרלים חומצה פולית הוא אנטי דלקתי ואנטי סרטני, מגן על הלב מוריד כולסטרול חשוב מאוד לנשים בהריון ואחרי הלידה עוזר לשפר את מראה העור, משפר את הזיכרון ועוד.... רצוי לאכול רימון כל השנה.

טיפ ממני רימון משתלב טוב בכל סלט ערבי, ירוק, סלק ועוד..

תפוח – מכיל כמויות נאות של סידן זרחן אשלגן ויטמין C יש משפט באנגלית Eat apple a day keep the doctor away

שאומר שתפוח ביום מרחיק מאיתנו את הרופא וכולנו רוצים להיות בריאים יותר ולא להגיע אל הרופא, אני בטוחה שגם הרופאים שלנו ישמחו שנבוא אליהם פחות.

טיפ ממני - אכלו ארוחת בוקר שכולה פירות וביניהם תפוח.

כך תפתחו את הבוקר עם המון מינרלים ויטמינים נוגדי חמצון ומלא אנרגיה זמינה.

דגים - ע"פ רפואת הרמב"ם ""והדגים רובם מזונם רע, ... וכל שכן גדולי הגוף מהם ואשר יצאו מן המים הרעים והשמנים מאוד רעים וגורמים לרב הליחות"...

"ואולם, הדג קטן הגוף, אשר בשרו לבן ואשר בשרו קשה וטוב הטעם, והוא מהים או אשר יהיה בנהרים הנוזלים... הם אינן מזון רע, אבל ימעט ממנו"...

משמע הרמב"ם לא ממליץ לאכול דגים גדולים ושמנים אלא דגים קטנים שמכילים פחות מתכות כבדות, רעלים, כספית ועוד... והמדע תומך מאוד בממצאים הללו המדע מצא שככל שהדג קטן יותר הוא מכיל בתוכו פחות רעלים

איזה דגים לקנות: הטובים ביותר הם הסרדינים הם מלאים ביוד ובאומגה 3 ומכילים פחות רעלים ועד הגודל של חצי מטר כמו סלמון שמכיל המון שומן שנמצא מועיל לפעילות המוח.

סלק - סלק אדום עשיר במינרלים סידן, אשלגן, מגנזיום, ברזל אבץ ונחושת. הוא טוב למצבי אנמיה ולניזונים מתזונה צמחונית או טבעונית. הסלק מכיל גם כולין – ויטמין ממשפחת ויטמיני ה-B – ולכן הוא מחזק את הכבד וממיס שומנים. הוא מקור בלעדי לבטאלאינים - פיטוכימיקלים המכילים נוגדי חמצון רבי עוצמה. טיפ ממני - שלבו סלק בתזונה היומית חי, בבישול, באידוי, בתנור... יש המון מתכונים מופלאים באינטרנט שמכילים סלק תמיד תצרפו אליו שמן זית כדי שספיגת הברזל והויטמינים תשתפר.

אם אתם רוצים רפואה מונעת אמיתית תפתחו את בית המרקחת של בורא עולם ותאכלו את השפע שהוא מציע מוזמנים לקבל המון פרטים נוספים בהרצאת הדגל שלי הסוד לבריאות ע"פ רפואת הרמב"ם לחצו כאן לפרטים *** במהלך השבוע הקרוב אעלה בעמוד שיר לטבע מתכונים טעימים מזינים ובריאים שמכילים את כל הרכיבים שמתאימים לראש השנה - מוזמנים לעקוב כאן

20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page