top of page
  • תמונת הסופר/תרפואת הרמב"ם שירלי יוסף

10 טיפים לחופשה בריאה - ללא תוספת קלוריות!!!

עודכן: 24 באוק׳ 2022


הקיץ בעיצומו ואתם בדרך לחופשה השנתית שלכם? המון מטופלות אומרות לי שהן חוששות שבחופשה הן יעלו במשקל או ישברו את התזונה הבריאה. ולכן החלטתי לרכז לכם 10 טיפים לעבור את החופשה בשלום:

1. חלק בלתי נפרד מחופשה טובה זה אוכל טוב ומשם אתחיל את הטיפים שלי: צלחת קטנה יותר - מחקרים מצאו שצלחת קטנה גורמת לאנשים לאכול פחות ואת הצלחת הגדולה תמלאו בירקות טריים. בד"כ בבתי מלון הצלחת הקטנה נמצאת באזור הסלטים, מלאו בה את האוכל שאתם בוחרים וזו המנה שלכם.

2. תתחילו ארוחה במזונות הקלים יותר - זה עוד טיפ מופלא שנתן לנו הרמב"ם מחקרים מצאו שאנשים שמתחילים את הארוחה במרק או סלט אוכלים הרבה פחות.

3. תגבילו את כמות הפחמימות שאתם אוכלים לפעם ביום, תבחרו באיזו ארוחה בא לכם פחמימות.

4. פירות כאחת הארוחות ביום - הפירות יתנו לכם המון אנרגיה, ויטמינים ומינרלים לעשות כל פעילות אפשרית. בד"כ אני ממליצה על פירות בבוקר, אבל בגלל ארוחות הבוקר השוות של בתי המלון אני חורגת ממנהגי ומציעה לכם להכניס את ארוחת הפירות כארוחת הצהריים. אפשר גם בצורת שייק פירות שזמין היום בכל מקום - אבל כאן הדגש על הוספת ירקות בתוך השייק, כמו נבטי חמנייה, סלרי, מלפפונים, חסה או כל דבר אחר שיש למוכרי השייקים להציע.

5. שינה טובה עוזרת לנו למלא מצברים, לעשות ניקוי רעלים, לחזק את הגוף ועוד... הרמב"ם המליץ לישון שליש מהיממה - משמע 8 שעות. אם לא הספקתם בלילה תשלימו ביום.

6. פעילות גופנית - גם בחופשה אפשר לעשות פעילות גופנית, בימינו בכל מלון יש חדר כושר אבל הרבה יותר מעניין לטייל, תחקרו את האזור שלכם בעזרת הרגליים. תשתוללו עם הילדים זה הזמן שלכם ושלהם חוויות זה הדבר החשוב ביותר שהם זוכרים. יש עוד כמה פעילויות שמזדמן יותר לעשות בחופשה ואני לא אפרט עליהן... זו עוד דרך נפלאה לשרוף קלוריות - תקפידו לבצע אותם

7. קינוח - חלק בלתי נפרד מחופשה טובה... גם כאן תבחרו. קינוח 1 ביום תשתדלו שיכיל רכיבים בריאים כמו שוקולד מריר, תמרים, אגוזים, שקדים, גלידה סורבה.

8. גם בחופשה לא לאכול 3 שעות לפני השינה - לחוק החשוב הזה מרפואת הרמב"ם אל תוותרו. הוא יכול לעשות את ההבדל בין קילו יותר לקילו פחות אחרי החופשה.

9. אלכוהול - האלכוהול הבריא והמזין ביותר הוא יין אדום, ע"פ הרמב"ם כוס יין אדום בארוחת הערב תסייע לכם לשמור על הבריאות. המחקרים מצאו שכוס יין אדום ביום מכילה מנה גדושה של נוגדי חמצון המסייעים לפעילות הלב, נלחמים פוטנציאלית בסרטן, משפרים את חילוף החומרים, ממריצים את התיאבון ונותנים אנרגיה לגוף. כמובן תקפידו על המינון - מדובר בכוס יין אדום

10. ערכת עזרה ראשונה - כידוע אחרי טיסות אנשים מקבלים וירוסים, ילדים נפצעים ועוד. יחד עם הערכת עזרה ראשונה קחו את שני הסימפונוסים. סימפונוס 2000 - יסייע לכם בעת שיעול נזלת וצרידות

סימפונוס 5000 - יסייע לכם לחזק את המערכת החיסונית בזכות 10 צמחי מרפא, להילחם בדלקות ווירוסים. בברכת חופשה נעימה שלכם שירלי יוסף - שיר לטבע

מעניין אתכם לשדרג את הבריאות ולהכניס ב- 4 בספטמבר נפתחת סדנת חכמת הרמב"ם סדנה בת 8 מפגשים לפרטים ניתן ללחוץ כאן



192 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page