top of page
  • תמונת הסופר/תרפואת הרמב"ם שירלי יוסף

טיפ טבעי להקלה על אלרגיה

עודכן: 14 בספט׳ 2023


האביב מתחיל והכול פורח מסביב 🌸🌼🌻🌺🌹 הבעיה היא שלפעמים גם אנחנו.... בתקופה האחרונה פונים אליי יום יום ושואלים מה איך אפשר להקל על אלרגיה. קודם כל אתם לא לבד. 20% מאוכלוסיית העולם סובלים מאלרגיות!!

כמה טיפים טבעיים להתמודדות עם אלרגיה: 🏵הימנעו ממוצרי חלב 🏵איכלו את פירות העונה 🏵מנוזלים? השתמשו במי מלח כדי לנקות את האף מדי יום 🏵נקו את הבית בכל הזדמנות גם במקומות שבד"כ פחות מגיעים אליהם. קרדית האבק היא אחד הגורמים השכיחים לאלרגיה. 🏵 מקלחות תדירות יותר. 🏵אני לוקחת איתי בתיק תמיד סימפונוס 2000 - תוסף צמחי המורכב מ- 10 צמחי מרפא - 100% טבעי - כשר - באישור משרד הבריאות.

כשאני מרגישה שהתעטשויות הופכות למרובות אני מייד מטפטפת 30 טיפות מהתמצית לכוס מים ושותה .התמצית עוזרת להרגעת הסימפטומים. לפרטים נוספים ורכישה של הסימפונוס 2000 לחצו כאן.

היום החלטתי להביא לכם את ד"ר ג'וד, היא האישה שאני לומדת ממנה הכי הרבה על רפואה טבעית, רפואה סינית רפואה יפנית ורפואת המזרח. דוקטור ג'וד היא DAOM, MSom, LAc דוקטור לאקופונקטורה ורפואת המזרח



היית רוצה לעבור לאורח חיים בריא ולא יודעת איך? מזמינה אותך להצטרף לאחת מסדנאות הבריאות הקרובות (במפגשים פרונטליים או בזום).


בסדנה בת 6 מפגשים לומדים: 🌿ליישם אורח חיים בריא יותר 🌿שילובי מזונות וספיגת המזון 🌿ירידה בריאה במשקל 🌿כוחות הנפש 🌿חיזוק המערכת החיסונית 🌿שיפור הזכרון ובריאות המוח ועוד...

לפרטים כתבו לי



53 צפיות0 תגובות
bottom of page